Items where Subject is "Fundamentals of Pedagogy"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
  • Topics (8483)
    • Fundamentals of Pedagogy (143)
Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 143.

Article

Aharkov, S.F. and Tolstikova, O.O. (2019) To the Question of International Integration of Ukrainian Higher Medical Education. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м. Дніпро, Ч. І. pp. 63-65.

Barannik, S. I. and Yechalov, V.V. and Barannik, К.S. and Lyachenko, P.V. (2019) Evolutionary aspects of "click hole" in medicine students and their integration in higher education. Collection of conference II International Scientific-Practical Conference «Modern View of Science and Practice» (08.06.2019 London, Great Britain). pp. 38-45.

Barannyk, S. and Ekhalov, V. and Guzenko, B. (2020) Dévelopment Progressif de la "clip thinking" Chez les Étudiants Médicaux et les Problémes de L'enseignement Médical Supérieur. The XIII International scientific-practical conference “Social function of science, teaching and learning”, December 14 – 17, 2020. pp. 285-290.

Barannyk, S. and Ekhalov, V. and Trofimov, M. (2020) Développement évolutionnaire de la «clip thinking» chezles étudiants médicaux et leur intégration dans l'enseignement médical supérieur. Theory, Science and Practice/Abstracts of III International Scientific and Practical Conference. Tokyo, Japan, 2020 (October 05-08). pp. 234-238.

Bondarenko, I.M. and Zavizion, V.F. and Kyslytsyna, V.S. and Aseev, O.A. and Dmytrenko, K.O. and Mashtaler, V.E. and Kaniyka, H.S. and Starushkevych, H.F. and Filat, T.V. and Khodzhuzh, M.I.M. (2015) Peculiarities of academic motivation of the students of high medical school. Медичні перспективи, Т. 20 (№ 2). pp. 17-25. ISSN 2307-0404

Khomiak, O.V. and Krushynska, T.J. and Stepansky, D.O. (2018) Interactive metohods of teaching in clases of basic medical and biological sciences. International Journal of Innovative Technologies in Social Science, Vol.1 (N 4(8)). pp. 21-23. ISSN 2544-9338

Kravchenko, A. and Magrlamova, K. (2017) Modern medical education and new approaches for modern specialist. Norwegian Journal of development of the International Science, No 5 (Vol. 1). pp. 98-101. ISSN 3453-9875

Kravets, Olha V. and Yekhalov, Vasyl V. and Stanin, Dmytro M. and Krishtafor, Daria A. and Martynenko, Danylo A. (2023) Perfectionism in the anesthesiological environment. Discover Psychology (№ 3). pp. 1-7.

Melnyk, Y.B. and Yekhalov, V.V. and Sedinkin, V.A. (2020) The Role and Influence of “Clip Thinking” on the Educational Process in Medical Education. Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol. 1 (No 1). pp. 61-64. ISSN 2476-7271 (online), 2476-7263 (print)

Melnyk, Yuriy Borysovych and Yekhalov, Vasyl Vitaliyovych and Sedinkin, Vladyslav Anatoliyovych (2020) The Role and Influence of “Clip Thinking” on the Educational Process in Medical Education. Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, 1. pp. 61-64. ISSN 2476-7271 (online), 2476-7263 (print)

Pertseva, N.O. and Rokutova, M.K. and Tyshchenko, I.V. (2018) Особливості та значимість самостійної роботи студентів за період навчального процесу з дисципліни «ендокринологія». Modern Scientific Researches, 5. pp. 89-92. ISSN 2523-4692

Rezunova, O.S. (2018) The ways of increasing university teachers professional competence. Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2018. p. 84.

Rezunova, V.V. (2018) Teacher reflecting as a part of teacher’s career. Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2018. p. 83.

Rodionova, V.V. and Hlyniana, L.A. and Hashynova, K.Yu. and Razumnyi, R.V. (2020) The role of a scientific circle in students’ professional training. Медична освіта, № 1. pp. 72-76. ISSN 1681-2751

Solodiuk, Nataliia and Shchurovskaya, Olga (2017) Formation of research competence of future medical students. Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej " Pedagogika. Współczesne problemy i perspektywy rozwoju" (30.01.2017 - 31.01.2017) - Warszawa, #2. pp. 38-41.

Solodiuk, Nataliia and Shchurovskaya, Olga (2017) Project technologies in learning russian as a foreign language. Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej " Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki" (30.03.2017 - 31.03.2017) - Warszawa. pp. 23-25.

Syniachenko, O.V. and Khaniukov, O.O. and Yehudina, Ye.D. and Kalashnykova, O.S. and Yermolaieva, M.V. (2018) Implementation of сase-method training in medical education. Web of Scholar, 3 (21) (Vol. 3). pp. 30-34. ISSN 2518-167X (print), 2518-1688 (Online)

Syniachenko, Oleg and Khaniukov, Alexey and Yehudina, Yelizaveta and Yermolaeva, Maya (2017) Interactive teaching methods in the internal medicine department. Austria-science, № 9. pp. 23-25.

Trofimov, M. and Kryshen, V. and Lyashenko, P. (2017) Some peculiarities of foreign students general surgery. Science and technology: Perspectives of the XXI century. pp. 301-302.

Yekhalov, V.V. and Kravets, O.V. and Krishtafor, D.A. (2021) Modern socio-psychological portrait of a medical intern. Scientific progress of medicine and pharmacy of the EU countries. International scientific and practical conference (april 23-24, 2021). pp. 141-145.

Yekhalov, V.V. and Kravets, O.V. and Krishtafor, D.A. (2021) Socio-psychological portrait of a modern medical intern in a ten-year dynamics. Медицина невідкладних станів = Медицина неотложных состояний = Emergency Medicine, Т. 17 (№ 3). pp. 47-50. ISSN 2224-0586 (print), 2307-1230 (online)

Yekhalov, V.V. and Kravets, O.V. and Stus, V.P. and Moiseienko, M.M. and Stanin, D.M. and Krishtafor, D.A. (2021) Emotional burnout syndrome in primary specialization doctors. Urologiya = Урологія, 25 (2). pp. 148-152. ISSN 2307-5279 (print), 2709-5576 (online)

Єхалов, В.В. and Єгоров, С.В. and Хоботова, Н.В. and Гайдук, О.І. (2015) Деякі психологічні аспекти підготовки лікарів-інтернів різних спеціальностей до ліцензійного іспиту "Крок-3". Актуальні питання медичної теорії та практики : Зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 грудня 2015, м. Дніпропетровськ. pp. 11-15.

Єхалов, В.В. and Єгоров, С.В. and Хоботова, Н.В. and Гайдук, О.І. (2015) Деякі психологічні аспекти підготовки лікарів-інтернів різних спеціальностей до ліцензійного іспиту «Крок-3». Організація наукових медичних досліджень «Salutem». Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання медичної теорії та практики», 11-12 грудня 2015 р. pp. 11-15.

Єхалов, В.В. and Багуніна, О.О. (2021) Емпатійні здібності та конфліктна компетентність лікарів-інтернів за фахом «Дитяча анестезіологія». Особливості модернізації предмету досліджень представників медичних наук: зб. тез наук. робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 4-5 червня 2021 р.). pp. 15-19.

Єхалов, В.В. and Горбунцов, В.В. and Седінкін, В.А. (2019) Якість тестових завдань – основа об’єктивності ліцензійного інтегрованого іспиту. International Journal of Education and Science = Міжнародний журнал освіти і науки, № 2. p. 67. ISSN 2618-0553 (print), 2618-0561 (online)

Єхалов, В.В. and Кравец, О.В. and Горбунцов, В.В. (2022) Психологічна ресурсність лікарів-інтернів у воєнний час. International Science Journal of Education & Linguistics (1). pp. 48-54. ISSN ISSN: 2720-684X

Єхалов, В.В. and Кравец, О.В. and Корпусенко, В.Г. and Алейник, Д.В. and Галущак, А.Я. and Лаврищев, О.Д. (2016) Особливості оволодіння практичними навичками інтернів-анестезіологів на клінічних базах. Зб. Матеріалів міжнародної наукової конференції «Перспективні напрямки розвитку сучасних медичних та фармацевтичних наук». Дніпропетровськ. pp. 16-21.

Єхалов, В.В. and Кравец, О.В. and Пилипенко, О.В. and Пилипенко, А.Г. and Попов, М.Д. (2022) Психологічна ресурсність суб’єктів післядипломного навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія». Медицина невідкладних станів = Медицина неотложных состояний = Emergency Medicine (6). pp. 58-62. ISSN 2224-0586 (print), 2307-1230 (online)

Єхалов, В.В. and Кравець, О.В. (2015) Принцип міждисциплінарної інтеграції та апріорної мотивації в медицині невідкладних станів. Медицина неотложных состояний, № 6 (69). pp. 117-119. ISSN 2224-0586

Єхалов, В.В. and Кравець, О.В. and Пилипенко, О.В. (2022) Дослідження спрямованості мотивації у лікарів-інтернів за фахом "Анестезіологія та інтенсивна терапія". TOPICAL ISSUES OF MODERN SCIENCE, SOCIETY AND EDUCATION Proceedings of VIII International Scientific and Practical Conference Kharkiv, Ukraine 26-28 February. pp. 475-480.

Єхалов, В.В. and Кравець, О.В. and Пилипенко, О.В. and Кріштафор, Д.А. (2023) Динаміка емпатійних здібностей лікарів-інтернів за спеціальністю "анестезіологія". International Science Journal of Education & Linguistics, Vol. 2 (No. 2). pp. 29-37. ISSN ISSN: 2720-684X

Єхалов, В.В. and Кравець, О.В. and Седінкін, В.А. (2021) Проблематика мовної культури у вищій медичній освіті. Новини медицини та фармації (5). p. 17.

Єхалов, В.В. and Кущ, К.О. (2018) Особливості сучасних типів конспектування лекційного матеріалу у післядипломному медичному навчанні. Південноукраїнський медичний науковий журнал, Вип.20. pp. 40-42. ISSN 2306-7772

Єхалов, В.В. and Мізякіна, К.В. and Бараннік, С.І. and Чеха, К.В. (2018) Клінічне та «кліпове» мислення у лікарів-інтенів за фахом «Нервові хвороби». Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник української медичної стоматологічної академії, Т. 18 (Вип. 4). pp. 111-115. ISSN 2077-1096 (print), 2077-1126 (online)

Єхалов, В.В. and Самойленко, А.В. and Романюта, І.А. (2019) Методики "конкурентних пар" у навчанні лікарів-інтернів стоматологів. Український стоматологічний альманах, № 1. pp. 37-40. ISSN 2409-0255 (Print), 2410-1427 (Online)

Єхалов, В.В. and Самойленко, А.В. and Романюта, І.А. (2020) Гумор-як сучасний підхід до навчання лікарів-інтернів. Південноукраїнський медичний науковий журнал, 25. pp. 32-34. ISSN 2306-7772

Єхалов, В.В. and Святенко, Т.В. and Хоботова, Н.В. (2016) Міжпредметна інтеграція в тематичному тестуванні при підготовці лікарів-інтернів різних спеціальностей до ліцензійного іспиту «Крок-3». Молодий вчений, № 8 (35). pp. 198-201. ISSN 2304-5809 (Print), 2313-2167 (Online)

Єхалов, В.В. and Седінкін, В.А. (2015) Використання андрагогічних принципів в навчанні лікарів-інтернів. Актуальні питання освіти і науки : зб. наук. статей, матеріали ІІІ міжнар. наук.- практ. конф., 10-11 листоп. 2015 р. / Національна академія Національної гвардії України. – Х. : ХОГОКЗ. pp. 75-80.

Єхалов, В.В. and Седінкін, В.А. (2017) Практичні рекомендації слухачам циклів післядипломного навчання з конспектування отриманої інформації. Медичний форум, № 10. pp. 62-66.

Єхалов, В.В. and Седінкін, В.А. (2021) Продуктивний гумор у навчанні лікарів-інтернів. Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 04 грудня 2020 р.. pp. 100-103.

Єхалов, В.В. and Станін, Д.М. and Седінкін, В.А. and Хоботова, Н.В. (2016) Оптимізація роботи молодого викладача в процессі підготовки лікарів-інтернів за різними фахами. Південноукраїнський медичний науковий журнал, № 13 (13). pp. 76-78. ISSN 2306-7772

Баранник, С.І. and Єхалов, В.В. (2018) Клипове мислення у студентів-медиків. ТНЕ DЕVЕLOPMENT OF MEDICAL SCIENCES:PROBLEMS AND SOLUTIONS. pp. 166-169.

Баранник, С.І. and Єхалов, В.В. (2018) "Кліпове мислення" у студентів-медиків. The international research and practical conference "The development of medical sciences: problems and solutions. April 27-28. Brno. Baltija Publishing. pp. 166-169.

Баранник, С.І. and Єхалов, В.В. and Мізякіна, К.В. and Бараннік, К.С. (2019) Еволюційні аспекти «кліпового мислення» у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту. Соціально-гуманітарні дослідження та інноваційна освітня діяльність. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 24-25 травня 2019 р., м.Дніпро. pp. 435-439.

Березуцкий, В.И. (2017) Реализация преемственности в системе непрерывного медицинского образования. Современное образование: преемственность и непрерывность образовательной системы «школа – университет – предприятие» [Электронный ресурс] : ХІ международная научно-методическая конференция. pp. 74-77.

Березуцкий, В.И. (2018) Фоновая музыка и эффективность образовательного процесса в медицинском университете. Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. pp. 111-116.

Березуцкий, В.И. (2018) Организация практико-ориентированной образовательной среды в медицинском ВУЗе. Актуальные вопросы научно-методической и учебно-организационной работы: практико-ориентированная и фундаментальная подготовка на первой и второй ступенях высшего образования [Электронный ресурс] : респ. науч.-метод. конф. (Гомель, 15–16 марта 2018 года), Ч. 1. pp. 38-41.

Березуцкий, В.И. (2018) Симуляционные методы в обеспечении практико-ориентированного медицинского образования. Актуальные вопросы научно-методической и учебно-организационной работы: практико-ориентированная и фундаментальная подготовка на первой и второй ступенях высшего образования [Электронный ресурс] : респ. науч.-метод. конф. (Гомель, 15–16 марта 2018 года), Ч. 2. pp. 31-34.

Березуцкий, В.И. and Кравченко, А.И. (2015) Использование современных технологий в организации изучения пропедевтики внутренних болезней. Наука. Інновації. Прогрес. Матеріали ХХІХ Міжнародної науково-практичної конференції, Т. 2. pp. 33-35.

Березуцкий, В.И. and Кравченко, А.И. (2016) Мотивационные аспекты усвоения семиологии в клинике внутренних болезней. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації, Ч. 1. pp. 39-41.

Губа, Л. and Перинець, К. (2022) Вивчення українського національного гімну як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетенції на заняттях з УМІ. Актуальні питання гуманітарних наук, Вип 56 (т. 1). pp. 183-189. ISSN 2308-4855 (Print), 2308-4863 (Online)

Дзяк, Г.В. and Перцева, Т.О. and Науменко, Л.Ю. and Горбунова, Г.В. and Захаров, С.В. and Канюка, Г.С. and Ліхолетова, Н.В. (2016) Формування позитивних змін в роботі викладачів академії на підставі анкетування. XIII Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні питання якості медичної освіти».

Добридень, О.В. (2017) Роль культурно-просвітницьких і волонтерських ініціатив у мовній адаптації іноземних студентів у ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України". Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2017. pp. 27-30.

Ехалов, В.В. and Гайдук, О.И. and Хоботова, Н.В. and Егоров, С.В. and Зозуля, О.А. (2016) Некоторые психологические особенности врачей-интернов разных специальностей при обучении на цикле «Неотложные состояния». Південноукраїнський медичний науковий журнал, № 14 (14). pp. 51-53. ISSN 2306-7772

Ехалов, В.В. and Дюдюн, А.Д. and Горбунцов, В.В. and Клигуненко, Е.Н. and Святенко, Т.В. (2016) Принцип априорной мотивации в междисциплинарной интеграции в обучении специальности «Дерматовенерология». Південноукраїнський медичний науковий журнал, № 14 (14). pp. 58-61. ISSN 2306-7772

Ехалов, В.В. and Егоров, С.В. and Кущ, Е.А. and Кильчевская, Е.В. and Барков, Г.С. (2016) Оптимизация работы начинающих асистентов в процессе подготовки врачей-интернов разных специальностей. Організація наукових медичних досліджень «Salutem». Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та стан розвитку медичної науки та практики в Україні», 15-16 січня. pp. 17-21.

Ехалов, В.В. and Самойленко, А.В. and Романюта, И.А. and Баранник, С.И. and Мизякина, Е.В. (2020) Проблема культуры речи в современном высшем медицинском образовании. Український журнал медицини, біології та спорту, Т. 5 (№3(25)). pp. 392-397. ISSN 2415-3060 (Print), 2522-4972 (Online)

Ехалов, В.В. and Святенко, Т.В. and Хоботова, Н.В. (2015) Педагогические приемы оптимизации восприятия лекционного материала в последипломном медицинском образовании. Дерматовенерология и эстетическая медицина, № 3 (27). pp. 28-34. ISSN 2010-6882

Ехалов, В.В. and Святенко, Т.В. and Хоботова, Н.В. and Хоботова, В.К. (2017) Оптимизация усвоения лекционного материала при обучении на циклах «Неотложные состояния». Молодий вчений, № 3 (43). pp. 79-82. ISSN 2304-5809 (Print), 2313-2167 (Online)

Ехалов, В.В. and Святенко, Т.В. and Хоботова, Н.В. and Хоботова, В.К. (2017) Оптимизация усвоения лекционного материала при обучении на циклах «Неотложные состояния». Молодий вчений, № 3 (43). pp. 79-82. ISSN 2304-5809 (Print), 2313-2167 (Online)

Жержова, Т.А. (2019) Личность педагога как проявление ее гендерного воспитания в вузе. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. 1. pp. 131-132.

Завізіон, В.Ф. and Бондаренко, І.М. and Дмитренко, К.О. and Машталер, В.Є. and Канюка, Г.С. and Старушкевич, Г.Ф. and Ходжуж, М.І. (2015) Особливості навчальної мотивації студентів медичної академії. Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів. pp. 58-60.

Кабанова, М.Р. and Плеханова, Т.Н. (2015) О некоторых особенностях интерактивных учебных методик и традиционном преподавании в высших учебных заведениях=About some peculiarities of interactive educational principles and traditional teaching at higher education establishment. Приднепровский научный вестник, Т. 12. pp. 1151-1156.

Каюкова, В.Д. (2015) Шляхи інтеграції базових знань та формування клінічного мислення у студентів під час вивчення терапевтичної стоматології. Світ медицини та біології, № 4 (54). pp. 148-150. ISSN 2079-8334

Клигуненко, Е.Н. and Ехалов, В.В. and Кравец, О.В. and Кущ, Е.А. and Сединкин, В.А. (2018) Клиническое и клиповое мышление в процессе обучения врачей-интернов. Газета «Новости медицины и фармации», № 16 (677). pp. 16-19.

Клигуненко, Е.Н. and Ехалов, В.В. and Кущ, Е.А. and Кравец, О.В. and Гайдук, О.И. and Баранник, С.И. and Хоботова, Н.В. (2019) Клиповое мышление в анестезиологии: катастрофа или закономерность? Медицина невідкладних станів, № 3 (98). pp. 111-123. ISSN 2224-0586 (print), 2307-1230 (online)

Клигуненко, О.М. and Муризіна, О.Ю. (2017) Організаційно-педагогічні умови, які необхідні на курсах удосконалення для підвищення професійної рефлексивної компетентності лікарів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : збірник наук. статей, матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 черв. 2017 р., Харків. pp. 50-57.

Клигуненко, О.М. and Площенко, Ю.О. and Кравець, О.В. (2019) Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області. Медична освіта, 4. pp. 89-92. ISSN 1681-2751

Климова, О.В. and Ковтуненко, Р.В. (2019) Инновации в подготовке выпускников медицинской академии. ЗДОРОВЬЕ НАСЕЛЕНИЯ И КАЧЕСТВО ЖИЗНИ: Материалы VI Всероссийской с международным участием заочной научно-практической конференции, Санкт-Петербург, 30 марта 2019 года, Ч. 1. pp. 256-259.

Коваленко, В.С. and Цокур, Н.І. and Шевченко, Л.В. (2012) Розвиток творчого потенціалу студентів при вивченні природничо-наукових дисциплін в умовах сьогодення. Навчання і виховання молоді як органічний процес підготовки конкурентоспроможних фахівців у ВНЗ: традиції та інновації : Матеріали регіон. наук.-практ. конф., 16 грудня 2011 р. pp. 151-155.

Ковтуненко, Р.В. and Бордій, Т.А. and Толстікова, О.О. and Аліфанова, С.В. and Таран, О.М. (2019) Шляхи удосконалення навчального процессу з педіатрії на випускаючій кафедрі медичної академії. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. 1. pp. 67-69.

Ковтуненко, Р.В. and Таран, О.М. and Канюка, Г.С. and Віленський, Я.В. (2016) Роль мотивації при вивченні дисципліни «педіатрія» у студентів-випускників ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації : Матеріали ІІ Всеукр. наук. конф., Дніпро, 2016, Ч. 1. pp. 182-185.

Кондратьєв, В.О. and Бадогіна, Л.П. and Вакуленко, Л.І. and Лінник, В.О. and Порохня, Н.Г. and Колотніцький, І.І. (2015) Сучасні технології підготовки майбутнього лікаря в умовах кредитно-модульної системи медичного ВНЗ. Проблемне навчання. Сучасні аспекти надання хірургічної допомоги дітям : Зб. наук. праць.-Дніпропетровськ. pp. 22-25.

Кондратьєв, В.О. and Бадогіна, Л.П. and Вакуленко, Л.І. and Ширикіна, М.В. and Різник, А.В. (2015) Амбулаторно-поліклінічна практика на V курсі. Проблемні питання в умовах реформування охорони здоров’я в Україні. Сучасні аспекти надання хірургічної допомоги дітям : Зб. наук. праць.- Дніпропетровськ. pp. 45-48.

Кравець, О.В. and Єхалов, В.В. and Самойленко, А.В. and Романюта, І.А. (2022) Синдром емоційного вигоряння на етапах здобуття стоматологічної спеціальності. International Science Journal of Education & Linguistics (1). pp. 28-40. ISSN ISSN: 2720-684X

Кравець, О.В. and Єхалов, В.В. and Станін, Д.М. (2022) Стресостійкість лікарів-інтернів за фахом "анестезіологія" за умов пандемії та військового стану. The IV International Scientific and Practical Conference «The latest implementation of technologies in education»,. pp. 359-365. ISSN ISBN – 978-9-40364-520-9

Кравченко, А.И. and Березуцкий, В.И. (2016) Использование электронного обучения (e-learning) в процессе формирования клинического мышления у студентов-медиков. ктуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали всеукраїнської наукової конференції, Ч. 1. pp. 41-43.

Крамар, С.Б. and Назарова, Д.І. (2018) Організація самостійної роботи студентів вищих медичних навчальних закладів як форма методичної роботи кафедри та викладача. Український журнал медицини, біології та спорту, Т. 3 (№ 6). pp. 269-274. ISSN 2415-3060 (Print), 2522-4972 (Online)

Крижановський, А.Є. (2020) Використання соціальних мереж у навчальному процесі вищого навчального закладу. Актуальні питання гуманітарних наук, Вип 31 (т. 3). pp. 276-281. ISSN 2308-4855 (Print), 2308-4863 (Online)

Крушинська, Т.Ю. and Степанський, Д.О. and Хомяк, О.В. and Кошова, І.П. (2016) Інтерактивні методи навчання на заняттях з базових медико-біологічних дисциплін. Актуальні питання медицини : матер. міжнар. наук.-метод. конф.. pp. 117-123.

Крячкова, Л.В. (2020) Значення атмосфери академічної доброчесності серед співробітників педагогічного колективу закладів вищої освіти. Академічна доброчесність: виклики сучасності. pp. 84-88.

Кузьміна, А.П. and Потабашній, В.А. and Маркова, О.Я. and Князєва, О.В. (2015) Використання окремих сучасних інноваційних технологій в навчанні лікарів-інтернів, як засобу забезпечення якісної підготовки фахівців. Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Strategiczne pytania światowej nauki - 2015» Volume 15. Medycyna. Chemia i chemiczne technologie.: Przemyśl. Nauka i studia– 2015. pp. 69-72.

Кузьміна, А.П. and Сміян, С.І. and Князєва, О.В. and Азаренко, В.Є. (2015) Викладання лікарям-інтернам за фахом «загальна практика-сімейна медицина» питань інтегрованого ведення та маршруту пацієнта із суглобовим синдромом. Materiály XI mezinárodní vědecko - praktická konference «Aplikované vědecké novinky – 2015». pp. 30-36.

Мавропуло, Т.К. and Плеханова, Т.М. (2017) Современные акценты в программе последипломного обучения врачей неонатологов. Новината за напреднали наука - 2017 : Материали за XIII международна научна практична конференція, 15 - 22 май 2017 г., Т. 6. pp. 15-18.

Магрламова, К. (2017) Психолого-педагогічні умови діяльності викладачів у вищих медичних навчальних закладах (на прикладі України й Великої Британії). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка, № 2 (19). pp. 125-131. ISSN 2219-5203

Магрламова, К.Г. (2016) Медична освіта та ціннісні орієнтації майбутніх лікарів. Імідж сучасного педагога, № 9 (168). pp. 33-35. ISSN 2221-6316 (print)

Магрламова, К.Г. (2016) Адаптація майбутнього лікаря до навчання у вищому медичному навчальному закладі. Імідж сучасного педагога, № 10. pp. 17-19. ISSN 2221-6316 (print)

Магрламова, К.Г. (2018) Аналіз системи кваліфікацій майбутніх лікарів у Великій Британії. Молодь і ринок, № 6 (161). pp. 70-76. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)

Магрламова, К.Г. (2018) Упровадження досвіду професійної підготовки майбутніх лікарів Великої Британії у прогностичний розвиток системи медичної освіти України. Імідж педагога, № 2 (179). pp. 31-35. ISSN 2522-9729 (online)

Магрламова, К.Г. (2018) Основні підходи до реформування вищої медичної освіти як визначального чинника системи охорони здоров'я. Збірник наукових праць "Педагогічні науки", № 81 (том 2). pp. 154-158. ISSN 2413-1865

Магрламова, К.Г. (2018) Методи організації професійної підготовки майбутніх лікарів. Сучасні виклики науки ХХІ століття : ХVІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція. – м. Вінниця, 23 лютого 2018 року, Ч. 2. pp. 62-67.

Магрламова, К.Г. (2016) Future doctor and psycho-pedagogical problems. Central European Journal for Science and Research, 19-2 (33). pp. 58-62. ISSN 2336-3630

Магрламова, К.Г. (2016) Making up of personality and development of the future doctor. Nauka i studia, Т. 24 (№4(158). pp. 9-14. ISSN 1561-6894

Магрламова, К.Г. (2017) Professionally valuable culture of medical students. News of science and education, № 1 (49). pp. 62-66. ISSN 2312-2773

Магрламова, К.Г. and Кравченко, О.І. (2019) Медико-педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх лікарів. Київський науково-педагогічний вісник, № 17. pp. 31-37. ISSN 2307-8060

Магрламова, Камілла (2018) Ключові професійно-педагогічні компетентності викладачів вищих медичних навчальних закладів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка, № 1 (20). pp. 202-206. ISSN 2219-5203

Мироненко, О.В. and Дмитриченко, В.В. (2016) Місце «ділової гри» у навчальному процесі студентів-медиків. Актуальні проблеми розвитку освіти та науки в умовах глобалізації: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, частина 1.. pp. 91-92.

Моісеєнко, М.М. and Журавльова, А.В. (2018) Навчання здоров’ю у навчальних закладах України та інших країнах світу. Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. праць в 2-х частинах/ За ред. Страшка С.В. - К.: Алатон, 2018, Вип. 2 (Ч. 2). pp. 83-85.

Моісеєнко, М.М. and Коваленко, І.М. (2018) Культура здоров’я особистості як стратегія здоров’язбережувальної та екологобезпечної поведінки. Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С.В. - Київ: Алатон, 2018, Вип. 2 (Ч. 2). pp. 86-88.

Науменко, Л.Ю. and Борисова, І.С. and Березовський, В.М. (2015) Напрямки та філософія післядипломної освіти лікарів в умовах реформування медичної галузі. Матеріали регіональної науково-практичної конференції «Філософія, методологія, психолого-педагогічні аспекти формування культури здоров’язбереження». pp. 73-75.

Науменко, Л.Ю. and Борисова, І.С. and Березовський, В.М. (2016) Можливості дистанційної освіти в післядипломній підготовці лікарів-експертів служби МСЕ. Матеріали ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання якості медичної освіти», Т. 2. pp. 285-286.

Науменко, Л.Ю. and Борисова, І.С. and Березовський, В.М. (2015) Cучасні напрямки та філософія післядипломної освіти лікарів в умовах реформування медичної галузі. Матеріали регіональної науково-практичної конференції «Філософія, методологія, психолого-педагогічні аспекти формування культури здоров’язбереження». pp. 73-75.

Перцева, Н.О. and Чурсинова, Т.В. (2019) Компетентнісно орієнтоване навчання майбутніх лікарів. Norwegian Journal of development of the International Science, 28. pp. 35-37.

Песоцкая, Л.А. and Гончаренко, М.С. and Глухова, Н.В. and Короленко, А.С. and Гетман, М.Г. and Симонова, Т.А. (2018) Использование кирлианографии в педагогическом процессе. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Валеологія: сучасність і майбутнє», Вип.23. pp. 54-59.

Песоцкая, Л.А. and Фадеева, Л.В. (2020) Возможности использования кирлианографии в педагогическом процессе. Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика: Матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 12 грудня 2019 р., м. Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР». / Наук. ред. О.Є. Висоцька. - Дніпро: СПД «Охотнік», 2020. pp. 278-280.

Плеханова, Т.Н. (2016) Имитационно-игровой подход в обучении врачей-интернов. Materials of the XII International scientific and practical conference «Science without borders - 2016», Sheffield : Volume 8. Pedagogical sciences. pp. 65-67.

Площенко, Ю.О. (2016) Покращення комунікативних навичок лікарів – анестезіологів під час навчання на курсах тематичного удосконалення як шлях до підвищення професійної компетенції. Збірник наукових праць Національного медичного університету ім.. О.О.Богомольця. pp. 197-202.

Подплетня, О.А. and Хмельнікова, Л.І. and Слєсарчук, В.Ю. (2015) Технологічний підхід у навчальному процесі як необхідна умова вдосконалення якості підготовки провізорів. Первый независимый научный сборник, № 4. pp. 41-43.

Потабашній, В.А. and Фесенко, В.І. and Кузьміна, Г.П. and Василенко, А.М. and Маркова, О.Я. and Швець, С.В. (2016) Застосування сучасних інноваційних технологій в підготовці лікарів-інтернів загальної практики - сімейної медицини. Медичні перспективи, № 2 (ч. 1). pp. 100-103.

Пісоцька, Л.А. and Гончаренко, М.С. and Глухова, Н.В. (2018) Використання методу кірліанфотографії в оцінці стану здоров’я учнів при різних формах навчання. Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С.В. – Київ: Алатон, 2018, Вип. 2 (Ч. 2). pp. 97-99.

Резунова, О.С. and Резунова, В.В. (2021) Формування крос-культурної компетентності викладачів іноземної мови як ефективний засіб підвищення їх професійної компетентності. Академічні студії. Серія «Педагогіка», Вип. 3 (ч. 1). pp. 98-103. ISSN 2786-4758 (Print), 2786-4766 (Online)

Салова, О.В. (2020) Комунікативна конпетенція - домінуючий компонент сучасного навчального процесу. Шлях до науки: лінгвокультурологічна підготовка іноземних студентів: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 14-16.

Салова, О.В. (2020) Використання електронних освітніх ресурсів у навчальному процесі. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (№ 55). pp. 28-30. ISSN 2450-8160

Солодюк, Н.В. (2015) Формування дослідницької компетентності студентів-медиків. Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу», № 3 (31). ISSN 2310-2187

Солодюк, Н.В. (2016) Формування навичок аудіювання іноземних студентів на заняттях з мови у вищому навчальному закладі. Філологія й лінгводидактика в науковому дискурсі ХХІ століття: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (до 35-ї річниці заснування кафедри філологічних дисциплін), 24 лютого 2016 р., м. Старобільськ / ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». pp. 122-126.

Солодюк, Н.В. (2015) Проектные технологии на занятиях по русскому языку как иностранному. Сучасні тенденції в навчанні української, російської та іноземної мов у закладах освіти різних типів : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15 травня 2015 р., Старобільськ. pp. 21-25.

Солодюк, Н.В. (2018) Особливості формування дослідницької компетентності студентів ВНЗ. Шлях до науки: лінгвокультурологічна підготовка іноземних студентів : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2018 р.) – Дніпро. pp. 20-26.

Солодюк, Н.В. (2018) Дидактичний потенціал навчальних текстів на заняттях української мови (за професійним спрямуванням) для студентів вищих закладів освіти медичного профілю. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, № 3 (137). pp. 265-270. ISSN 2227-2844

Солодюк, Наталія (2018) Проектна діяльність як одна з форм інноваційних технологій навчання. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» : Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2018 р. pp. 50-52.

Станин, Д.М. and Сединкин, В.А. (2017) Проблема «эффекта Google» в процессе подготовки молодого специалиста. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : збірник наук. статей, матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 червня 2017 р., Харків. pp. 155-158.

Степаненко, Т.І. and Казицька, Н.М. (2017) Ефективність різних форм навчання при підготовці до ліцензійного іспиту «КРОК-3: загальна лікарська підготовка». News of Science and Education, № 3 (51). pp. 38-41.

Стусь, В.П. and Єхалов, В.В. and Бараннік, С.І. and Моісеєнко, М.М. and Романюта, І.А. (2020) Проблеми мовного спілкування у вищій медичній освіті. Урологія = Urology, Т. 24 (№ 1). pp. 63-67. ISSN 2307-5279

Стусь, В.П. and Єхалов, В.В. and Моісеєнко, М.М. (2020) Недоліки при навчанні інтернів за фахом "Урологія" на циклі "Невідкладні стани". Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти (в онлайн режимі за допомогою системи Microsoft Teams): матеріали XVII Всеукр. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 05–06 лист. 2020 р.). pp. 250-252.

Стусь, В.П. and Єхалов, В.В. and Моісеєнко, М.М. and Романюта, І.А. and Бараннік, С.І. (2020) Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів. Урологія = Urology, Т. 24 (№ 2). pp. 180-185. ISSN 2307-5279

Тищенко, І.В. and Бондарева, О.О. (2018) Сьогоденність, проблеми та перспективи роботи студентського наукового гуртка. Monografia pokonferencyjna : Science, research, development. Pedagogy. #3. Rotterdam 30.03.2018-31.03.2018. pp. 108-111.

Тищенко, І.В. and Бондарева, О.О. and Перцева, Н.О. and Гуржій, О.В. (2018) Майбутній лікар: питання вибору професії та мотивації до навчання студентів з різних країн. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej (on-line) “Science, research, development. Pedagogy.#2 (Наука, исследования, развитие. Педагогика. #2)”, 27-28 February 2018, London. pp. 53-59.

Філат, Т.В. and Сербіненко, Л.М. and Сидора, М.Ю. and Запорожець, О.С. (2018) Методичні аспекти роботи зі студентами залежно від національності. Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи:збірник статей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (31 травня – 01 червня 2018 р., м. Полтава). pp. 354-358.

Хмельникова, Л.І. and Клебанський, Є.О. (2016) Взаємозв’язок розвитку професійних компетентностей фармацевта з його хімічною підготовкою. Філософсько-гуманітарні читання : зб. наук. праць, Вип. 3. pp. 246-250.

Хмельникова, Л.І. and Клебанський, Є.О. (2015) Досвід дистанційного викладання хімічних дисциплін. Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти: Матеріали Всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю (12-13 листопада 2015 року, м.Запоріжжя). pp. 195-196.

Хмельникова, Л.І. and Клебанський, Є.О. (2015) Методологічні основи реалізації спадкоємності міжпредметних зв’язків при підготовці провізорів. Філософсько-гуманітарні читання : Зб. наук. праць, Вип. 2. pp. 221-224.

Хоботова, Н.В. and Ехалов, В.В. (2021) Коммуникативная и конфликтная компетентность интернов лечебного профиля. Scientific progress of medicine and pharmacy of the EU countries. International scientific and practical conference (april 23-24, 2021). pp. 119-124.

Шарун, А.В. and Крушинська, Т.Ю. and Степанський, Д.О. and Захаров, С.В. and Шарун, І.Е. and Котляр, О.А. (2018) Конкурентоздатність випускників медичних коледжів та ліцеїв в отриманні вищої медичної освіти. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності, Т. 2. pp. 211-216.

Book Section

Barannyk, S. and Ekhalov, V. and Gouzenko, B. (2021) Problèmes et perspectives de l'éducation de la pensée clinique et de la culture de la communication linguistique chez les futurs médecins. In: Trends in the development of modern scientific. Abstracts of XXXI International Scientific and Practical Conference. International Science Group, Vancouver, Canada, pp. 221-225. ISBN 978-1-63848-653-4

Борисова, Т.П. and Бадогіна, Л.П. and Аллахвєрдієва, З.С. (2020) Особливості дистанційного викладання дисципліни «Педіатрія» в умовах пандемії COVID-19. In: Global science and education in the modern realities ‘2020. The decision of the Organizing Committee of the conference on August 27, 2020. Sworld-Us conference proceedings, No 1 . «ISE&E» & SWorld in conjunction with KindleDP, Seattle, Washington, USA, pp. 130-132. ISBN 979-8-6914091-1-0

Гнатенко, С.А. and Кравченко, Ю.В. and Кремпова, Л.О. (2019) Навчально-виховні заходи як елемент мовної підготовки іноземних студентів. In: Сучасний рух науки: тези доп. VII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 6-7 червня 2019 р. WayScience, Дніпро, 2019, pp. 342-345.

Лушня, С.Л. and Кушніренко, А.Г. (2021) Виховання - альтернатива протидії. In: Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції. 26-27 березня 2021 р., м.Дніпро. Частина І. СПД «Охотнік», Дніпро, 2021, pp. 147-148.

Шевченко, Л.В. and Цокур, Н.І. (2021) Використання модульного навчання для методичного забезпечення теми «Елементи VI - А підгрупи». In: Topical issues of modern science, society and education. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. SPC "Sci-conf.com.ua", Kharkiv, Ukraine, pp. 620-622. ISBN 978-966-8219-85-6

Conference or Workshop Item

Barannyk, S. and Ekhalov, V. and Trofimov, M. (2020) Pedagogical sciences développement évolutionnaire de la «clip thinking» chezles étudiants médicaux et leur intégration dans l'enseignement médical supérieur. In: Theory, Science and Practice/Abstracts of III International Scientific and Practical Conference, 2020 (October 05-08), Tokyo, Japan.

Berezutsky, V.I. (2019) Electronic lecture notes as a modern educational technology in professional training of competitive medical specialists. In: Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині: матеріали науково-практичної інтернет-конференції, 27 листопада 2019 року, м.Чернівці.

Панченко, С.П. and Зуб, Т.А. (2019) Особенности преподавания биомеханики у студентов технических и медицинских вузов. In: Теорія та практика сучасної науки та освіти. Матеріали Міжнародної наукової конференції. Частина ІІ, 29-30 листопада 2019 р., м. Дніпро.

Перцева, Т.О. and Конопкіна, Л.І. and Черкасова, О.Г. and Кіреєва, Т.В. and Мироненко, О.В. (2018) Професійно-педагогічна компетентність викладача – шлях до розбудови вищої медичної школи України. In: Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах : Мат-ли всеукр. наук. конф., присвяченої 100-річчю Дніпропетровського національного університету ім.Олеся Гончара., 30–31 березня 2018 р., м. Дніпро.

Thesis

Магрламова, К.Г. (2011) Виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / К. Г. Магрламова. - Умань, 2011. - 23 с. ["eprint_fieldopt_thesis_type_phd" not defined] thesis, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

This list was generated on Tue Apr 23 02:06:17 2024 EEST.